« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji Rady Miejskiej.

3. Podjęcie Uchwały Budżetowej Gminy Mszczonów na 2026 rok.

4. Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Mszczonów.

5. Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Żyrardowskiemu. (linie komunikacyjne)

6. Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Żyrardowskiemu. (wydział komunikacji)

7. Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Żyrardowskiemu. (administrowanie boisk)

8. Podjęcie uchwały w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Mszczonów oraz warunków i zasad korzystania z przystanków.

10. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Rady Miejskiej w Mszczonowie na 2026 rok.

11. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Budżetu, Mienia Komunalnego, Rozwoju i Rolnictwa Rady Miejskiej w Mszczonowie na 2026 rok.

12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Oświaty, Sportu i Kultury Rady Miejskiej w Mszczonowie na 2026 rok.

13. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Zdrowia, Spraw Społecznych i Bezpieczeństwa Rady Miejskiej w Mszczonowie na 2026 rok.

14. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Mszczonowie na 2026 rok.

15. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii.

16. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniego Planu Rozwoju i Modernizacji Urządzeń Wodociągowych i Urządzeń Kanalizacyjnych na lata 2026-2030.

17. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego w przedmiocie powierzenia Gminie Mszczonów przez Gminę Żabia Wola zadań publicznych w zakresie obsługi, konserwacji i usuwania awarii sieci wodociągowych na terenie Gminy Żabia Wola oraz w zakresie obsługi utrzymania i eksploatacji urządzeń, sieci kanalizacji sanitarnej, przepompowni oraz oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Żabia Wola.

18. Podjęcie uchwały w sprawie określenia rodzajów świadczeń oraz warunków i sposobu ich przyznawania w ramach pomocy zdrowotnej nauczycieli zatrudnionych w przedszkolach i szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Mszczonów.

19. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XIII/100/19 Rady Miejskiej w Mszczonowie z dnia 30 października 2019 roku w sprawie przyjęcia Regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach, przedszkolach i punktach przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Mszczonów.

20. Sprawozdanie z działalności Komisji: Rewizyjnej, Skarg, Wniosków i Petycji, Budżetu, Mienia Komunalnego, Rozwoju i Rolnictwa, Zdrowia, Spraw Społecznych i Bezpieczeństwa oraz Oświaty, Sportu i Kultury.

21. Informacja z działalności Komisji Rewizyjnej.

22. Informacja z działalności Burmistrza Mszczonowa między sesjami.

23. Interpelacje i zapytania radnych.

24. Wolne wnioski.

25. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej